Sportuoju, bet nelieknėju – ar gali taip būti?

Regis, kiekvienas iš mūsų svajoja ar bent jau patyliukais viliasi turėti tobulą figūrą. Galbūt žiemą, kai esame apsišarvavę keliais sluoksniais drabužių tai ir nėra taip aktualu, tačiau šylant orams pastebime, jog žiemos nuodėmės neliks nepastebėtos. Natūralu, jog šaltuoju metų laikotarpiu judame gerokai mažiau, o ir pasimėgauti ne itin sveiki maistu norisi dažniau. Tai suteikia tam tikrą komfortą, kuriam atsispirti darosi labai sunku. Visgi, vasara artėja nenumaldomu greičiu ir jei dar norite spėti paruošti savo kūną, turėtumėte suskubti. Sveikesnė mityba bei reguliarus sportas turėtų padėti išspręsti visas susidariusias problemas. Tiesa, kai kurie žmonės skundžiasi dėl to, jog daro viską, kas nurodyta patarimuose, tačiau norimų rezultatų pasiekti vis nepavyksta. Tam gali būti bent kelios priežastys, tačiau šį kartą aptarsime vieną iš jų.

Labai dažnai esame linkę apgaudinėti patys save, to nesuprasdami. Mes manome, jog skiriame daug laiko sportui, atliekame sudėtingus pratimus, tačiau realybėje viskas yra kitaip. Tai natūralus noras išvengti sudėtingų situacijų, tad greičiausiai tuo ir nereikia stebėtis. Visgi, ar yra būdas padedantis save kontroliuoti? Šioje vietoje būtina pastebėti, jog sportui jums visų pirma bus reikalingas laikmatis. Tik jis tiksliai nurodys kiek laiko skyrėte fizinei veiklai ir neleis atitrūkti nuo tam tikro grafiko. Jei tai pirmieji kartai, kai užsiimate sportu, savęs perkrauti tikrai nereikia. Galite rinktis ne tik lengvesnes bet ir trumpesnes treniruotes. Pamažu krūvį galėsite didinti, na o tai jums suteiks dar daugiau noro bei motyvacijos pasiekti norimus rezultatus.

Atminkite, jog visiškai nesportiškų žmonių tiesiog nėra, tad greičiausiai jums dar nepavyko įeiti į tam tikrą ritmą – rėžimą. Mūsų pasiūlymas – pradėti nuo pasivaikščiojimų. Jie gali trukti vos pusvalandį ir tai tikrai bus veiksminga. Galbūt pradžioje svoris ir neskubės kristi, tačiau tai padės paruošti kūną didesnėms apkrovoms ir vėliau nejausite diskomforto. Tiesa, tam jog ir vėl nepradėtumėte sukčiauti prieš save pačius, visada naudokitės laikmačiu, kuris jums bus pagrindinė kontrolės priemonė. Vėliau vaikščiojimą keiskite lengvu bėgimu, tačiau taip pat vertinkite, kiek laiko skiriate šiai veiklai. Kai kurie iš mūsų tiesiog greitai pavargsta ir mano, jog jau pakankamai sportavo, nors tai truko vos kelias dešimtis minučių. Dažniausiai, norint numesti svorio, reikia ilgų treniruočių, tad tai gali būti viena iš priežasčių, kodėl jums nepavyksta pasiekti tobulų kūno formų. Žinoma, kiekvienas organizmas yra be galo skirtingas, tačiau maža taisyklė sekti treniruočių laiką dar niekam nepakenkė. Tiesa, nepamirškite sporto derinti su sveika ar bent sveikesne mityba. Tai tik dar labiau paryškins rezultatus, na o jie motyvuos labiau stengtis ir siekti savo numatyto tikslo. Vasara jau čia pat, tad nėra ko laukti!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *